#

Elçin Azdramanı qarışdırdı

Elçin Azdramanı qarışdırdı
10 oktyabr 2012
# 14:20
Azərbaycan Dövlət Akademik Milli Dram Teatrında 10 ildir aktyor vəzifəsində çalışan, bir çox tamaşalarda rol alan İlyas Əhmədov teatrdan işdən çıxıb.

APA-ya daxil olan məlumata görə, aktyorun teatrdan uzaqlaşmasının səbəbi baş nazirin müavini Elçin Əfəndiyevin pyesi əsasında, Mehriban Ələkbərzadənin rejissorluğu ilə hazırlanan “Qatil” tamaşası ilə bağlı olub. Belə ki, sözügedən tamaşada müvafiq rola təsdiqlənən və məşqlərə gələn İlyas Əhmədov səbəbsiz şəkildə roldan çıxarılıb və bu hal aktyora pis təsir edib. Bundan sonra aktyor haqsızlığa uğradığını səbəb göstərərək işdən çıxmaqla bağlı ərizə yazıb və ərizəsi teatrın direktoru İsrafil İsrafilov tərəfindən imzalanıb.

İsrafil İsrafilov: “Hansısa aktyor və ya əməkdaş ərizə yazıb işdən getmək istəyirsə, onun tələbi təmin olunur”

Teatrın rəhbəri İsrafil İsrafilov APA-ya açıqlamasında faktı təsdiqləyərək bildirib ki, aktyor öz ərizəsi ilə işdən uzaqlaşıb. Aktyorun işdən çıxmaqla bağlı ərizəsinə imza atan İ.İsrafilov bu məsələ ilə bağlı rejissor Mehriban Ələkbərzadə ilə əlaqə saxlamağı da məsləhət görüb. O, aktyorun işdən çıxma səbəbi haqqında məlumatsız olduğunu qeyd edib: “Hansısa bir aktyor və ya əməkdaş ərizə yazıb işdən getmək istəyirsə, onun tələbi təmin olunur. Bu qanuni haldır və qeyri-qanuni heç nə yoxdur. Kimisə döyüb, sıxıntıya salıb, təhqir edib burdan qovan yoxdur. Aktyor əgər ərizə yazıb gedirsə, bu təbii bir haldır. Mehriban Ələkbərzadə sağdır, ondan aktyor və rejissor münasibətlərini öyrənə bilərsiniz”.

Akademik Milli Dram Teatrından işdən çıxan aktyor: “Bir ay boyunca məşq etdim, dörd serialdan imtina etdim, çörəyimdən oldum”

Aktyor İlyas Əhmədov APA-ya açıqlamasında həqiqətən də teatrdan öz ərizəsi ilə çıxdığını təsdiqləyib və bunun səbəblərinə də aydınlıq gətirib. Aktyor bildirib ki, o, “Qatil” tamaşasında baş rola təsdiqlənib, lakin hansı səbəblə roldan çıxarılmasının səbəbi belə özünə deyilməyib: “Adamı yandıran odur ki, səbəbsiz olaraq məni o roldan kənarlaşdırdı. Bir ay “ay direktor, ay filankəs” deyib səbəbini demələri üçün arxalarınca düşdüm. Dedim ki, səbəbini rəsmi olaraq yazın ki, “bu aktyor məni qane etmədi”. Mənə heç bir səbəb gətirmədən, halbuki məşqlərin heç birində mənə bir dəfə də olsun “alınmır” sözü belə deməyib. Bizim truppa müdiri Elnura deyib ki, İlyasda problem yoxdur. Yaxşı, problem yoxdur, o zaman səbəbini açıqlayın. Əmrdə adım da yazılıb ki, İlyas Əhmədov Kişi rolunda çıxış edəcək. Çağırmaq və demək lazım idi ki, İlyas, bu səbəblərə görə mən səni məşqdən azad edirəm. Bu, mənə qarşı hörmətsizlik oldu. Mən hətta direktorun yanına qalxdım, o da dedi ki, “bəli, rejissoru çağırın rəsmi olaraq yazsın ki, nəyə görə İlyası biz roldan uzaqlaşdırırıq”. Bir həftə, on gün gözlədim və gördüm ki, mənim hisslərimlə oynanılır, səbrim tükəndi və ərizəmi yazdım. Ərizədə teatrdan çıxmağımın səbəbini də yazdım”.

Aktyor bildirib ki, teatrın direktoru İ.İsrafilov onun yanında zəng edərək “o xanıma deyin ki, əhval-ruhiyyə ilə aktyor seçmək olmaz” söyləyib, amma yenə də nəticəsiz olub: “Səbəbsiz olması və heç bir səbəb gətirilməməsi mənə təsir edir. Bir ay boyunca məşq etdim, dörd serialdan imtina etdim və çörəyimdən oldum. Axı bu real deyil. Mehriban Ələkbərzadəyə sübut etdim ki, hər şeyi siz istədiyiniz kimi həll etmirsiniz. Mənim də öz şərəfim, hörmətim var. Aktyorun ürəyi zərifdir, həssasdır, tez inciyir, onu sındırmaq lazım deyil. Onsuz da aktyor Azərbaycanda ən bədbəxt bir insandır. Onlar mənim hisslərimlə oynadılar. Teatrda belə heç kim işdən çıxmağımın səbəbini bilmir. İlk dəfədir bunu sizə danışıram. Mənim nə dayım var, nə tapşıran adamım var, nə də biznesmen deyiləm. O teatrda Qvazimoda, Fətulla bəy, “Uçqun”da baş rol oynamışam. Bəs bunlar hara getdi? 10 il mən o teatrda işləmişəm və bir anda hər şey silinib getdi. Siyavuş Aslan, Yaşar Nuri, Kamal Xudaverdiyev, Telman Adıgözəlov, Sevil Xəlilova getdi, onlar heç yada salınmır. Mən kiməm? Cəmi 10 il işləmişəm. Dostum Səbuhi Məmmədov 23 il işlədi və iki ay bundan əvvəl ərizəsini yazıb işdən çıxdı. Elə bil heç belə adamlar da yoxdur. Mən o zaman Mədəniyyət və İncəsənət Universitetini hədər yerə oxudum. Hamısından iyrənmişəm, heç kimə nəticəsi olmayan müraciətlər etməyəcəm”.

İ.Əhmədov deyib ki, “Qatil” tamaşasının məşqinə çox həvəslə gəlib, hətta rejissordan tez: “Axı mən dördüncü məşqdə artıq teksti yerə atmışdım, hətta qızın da sözlərini bilirdim. Nə oldu bəs axırı? Oturub düşünürəm ki, bəlkə nəsə olub, amma heç nə olmayıb. Akademik Milli Dram Teatrında elə fikir yaranıb ki, aktyorlar rejissordan asılıdır. Niyə, rejissor bizdən asılıdır. Mən öz istedadıma güvənirəmsə, rejissordan nə asılacağım ola bilər? O, artıq Milli Dram Teatrında “orda oturmayın, burda oturun” söhbətinə öyrəşib, amma mən bunu etmədim. Mən tələb edirəm ki, səbəbini açıqlasın. Əgər o, düşünsə ki, bir aktyorun taleyi ilə oynadı, o zaman vicdan əzabı çəkəcək...”

Mehriban Ələkbərzadə: “Hikməti seçdim və düz etdiyimi düşünürəm”

“Qatil” tamaşasının quruluşçu rejissoru Mehriban Ələkbərzadə APA-ya açıqlamasında İ.Əhmədovun roldan çıxarılma səbəbinə aydınlıq gətirib. Rejissor bildirib ki, iyun ayında sözügedən tamaşanın məşqlərinə başlayanda hər rola iki aktyor götürülüb: “Bu tamamilə yeni baxış idi. İlyas və Hikmət ikisi də eyni rola təsdiq olundu. Masa arxası məşqlərdə mən hər gün deyirdim ki, sizin ikinizdən biriniz qalacaqsınız. Burada mənim dublyorla işləməyə zamanım və həvəsim yox idi, çünki bir aktyorla işləmək daha rahatdır. Amma bu ikisinin içindən məndə daha çox inam doğuran Hikmət oldu. Mən demirəm ki, İlyas pisdir, o biri daha yaxşıdır. Bu rol üçün lazımi daxili aləmi mən Hikmətdə tapdım. Aktyor içindəki intellekt bazasından istifadə etməlidir. Bu məsələdə Hikməti seçdim və düz etdiyimi düşünürəm. Bu, sınaq idi və o, sınaqdan keçə bilmədi. Bir ay məşq oldu, bir ay fasilə və daha sonra yenidən başladıq. Niyə bu üç ayı yaxınlaşmır və premyeraya iki gün qalmış bu məsələni qaldırır? Şəxsi istəklər ola bilər, amma hamı hər şeyi edə bilməz. Yaxşı olardı ki, onlar bir az intellektləri ilə məşğul olardılar, çünki qətiyyən heç nə oxumurlar, öz üzərlərində işləmirlər. Bunu mən hər bir aktyora məsləhət görürəm”.

Rejissor ”Qatil” tamaşasında yer alan açıq-saçıq səhnələrin narazılıq doğurması məsələsinə də toxunub və bildirib ki, bu əsər 12 il bundan əvvəl qoyduğu tamaşadır və bərpası adı ilə işlənilib: “Dünən əsərin müəllifi Elçin müəllim tamaşaya baxıb və çox bəyənib. Tamaşada sındırılmış stereotiplər var. Aktyor pərdənin arxasında qucaqlaşır, öpüşür. Bu həyatdır, çox amansız həyatdır və bu amansız həyatın amansız qanunları var. Tamaşada açıq-səhnələrə etiraz edənlərin 90%-nin həyatda etdiklərini mənim aktyorlarım səhnədə edir və bu, əsərin məzmunundan gələn şeydir. Elçin müəllimin baxış zamanı ən çox qiymətləndirdiyi də elə bu oldu”.

APA. Ülkər Rəşidqızı
# 1764 dəfə oxunub

Oxşar xəbərlər

Küknarlara və balıqlara məktub yazan yazıçı - Duman içində yaşayan adam

Küknarlara və balıqlara məktub yazan yazıçı - Duman içində yaşayan adam

09:00 2 oktyabr 2024
Azərbaycan romanşünaslığına qiymətli töhfə - Nizami Cəfərov

Azərbaycan romanşünaslığına qiymətli töhfə - Nizami Cəfərov

14:30 1 oktyabr 2024
Heç birinə inanmayın - Gənc yazıçılara 10 məsləhət

Heç birinə inanmayın - Gənc yazıçılara 10 məsləhət

12:00 30 sentyabr 2024
“Kamal Abdulla: yaradıcılıq stixiyası” kitabı çap olunub

“Kamal Abdulla: yaradıcılıq stixiyası” kitabı çap olunub

14:22 28 sentyabr 2024
Məni diksindirən gənc şairlər - Şərif Ağayar

Məni diksindirən gənc şairlər - Şərif Ağayar

14:07 28 sentyabr 2024
Bu darıxmaq ki var, itin balası... - Bizim şairlər niyə it kimi darıxır?

Bu darıxmaq ki var, itin balası... - Bizim şairlər niyə it kimi darıxır?

12:00 26 sentyabr 2024
#
#
# # #