news-inner
clock09:30 calendar-gray 16 Avqust 2014 view-gray1727 dəfə oxunub
view-gray1727 dəfə oxunub

Aristokrat, marksist, homoseksual

Kulis. az “Baxılası 50 film” layihəsində italyan neorealizmin əsasını qoyanlardan biri, dünya kinosunda adı Antonioni və Fellini ilə yanaşı çəkilən, aristokrat, marksist, antifaşist hərəkatının üzvlərindın biri Lukino Viskontinin (1906-1976) “Tanrıların məhvi” filmini təqdim edir.

Viskonti Milanda aristokrat ailədə doğulub. Onun atası 1914-15 ci illərdə “La Skala” teatrının himayəçisi, “İnter” klubunun prezidenti, anası isə varlı sənayeçinin qızı idi. Gənclik illərindən Viskonti operayla maraqlanırdı. 1930-cu illərin sonunda o, Parisə gedir ve rejissor Jan Renuarın assistenti kimi çalışır.

İKinci Dünya Müharibəsi zamanı italyan kommunistləri ilə yaxınlaşan rejissor Müqavimət Hərəkatına kömək edib və antifaşist fəaliyyətinə görə həbs olunub. Deyilənə görə rejissor həbsdə seksual zorakılığa məruz qalıb.

1943-cü ildə Viskonti Kommunst partiyasının və öz maliyyəsi hesabına amerikalı yazıçı Ceyms Keynin “Poçtalyon qapını iki dəfə döyür” romanı əsasında “Mübtəlalıq” nuar filmini ekranlaşdırır. Evli qadının başqa bir kişi ilə münasibəti fonunda o, ölkənin amansız, yoxsul reallığını göstərir. Bu film italyan neorealizminin ilk müjdəçisi sayılır.

Rejissor italyan neorealizminin zirvələrindən sayılan, balıqçı ailəsindən bəhs edən, qeyri-peşəkar aktyorların oynadığı “Torpaq titrəyir” filmini gerçək naturada, həqiqi interyerlərdə çəkmişdi, improvizəli dialoqlardan istifadə eləmişdi.

Neorealizm çərçivəsində Viskonti Anna Manyaninin iştirakı ilə “Ən gözəl” komediyasını və “Biz qadınlar” qısametrajlı novellasını ekranlaşdırır. Bu filmlər müharibədən sonrakı Romanın təsvirləri, orta təbəqənin həyatından psixoloji etüdlərlə zəngin idi.

Növbəti filmlərində proletar mövzusundan uzaqlaşan rejissor romantizmlə realizmi birləşdirirək “Rokko və onun qardaşları”, “İnteryerdə ailə portreti” filmlərini çəkir.

“Rokko və onun qardaşları” filmində o, sosial problem qaldırır, əyalətlərdən gələn yoxsulların şəhərə adaptasiya məsələsini ekrana gətirir. Çoxplanlı ailə hekayəsi eyni zamanda patriarxal dəyərlərin dağılmasından danışır.

“Rokki və onun qardaşları” Viskontinin kommersiya uğuru qazanan ilk filmi idi. Amma bu film İtaliyada senzuraya məruz qaldı. Geniş prokata çıxmazdan öncə filmdən 45 dəqiqəlik hissə çıxarıldı.

“İnteryerdə ailə portreti” psixoloji dramında real dünyadan ayrı yaşayan, rəsm kolleksiyaçısı olan professoru anladır. Viskonti burda vacib problemi qoyur: incəsənət qapalı məkan deyil, bu, açıq dünyadır və insanlar onda yaşamağa davam edir.

Onun yaradıcılığında yeni etap Cüzeppe Tomazi di Lampeduzanın “Leopard” romanının ekranizasiyası sayılır. Bu filmə görə o, 1963-cü ildə Kannda “Qızıl Palma Budağı” alır.

Hadisələr Palermo şəhərinin və bütün Siciliya krallığının dağılması fonunda baş verir.

Perfeksionizmi ilə (psixologiyada ən yaxşı nəticəni əldə etmək istəyi, bu adamlar üçün qeyri-təkmil iş qəbul olunmazdır) məşhur rejissor kadrlarda o dövrün reallığını tamlıqla göstərməyə nail olmuşdu. Viskonti deyir: “Bu filmdə mən bir insanın və bir cəmiyyətin hekayətini danışmaq, süqutu qəhrəmanımın şüururun prizmasından göstərmək istəmişəm, eyni zamanda tarixi həqiqəti təhrif etməməyə çalışmışam”.

Tomas Mannın romanı əsasında çəkilən “Venesiyada ölüm” həyat və ölüm haqda pritçadır. Ruhi və yaradıcı böhran keçirən bəstəkar Aşenbax gənc oğlan Tadzio ilə maraqlanır. Bu vaxt Venesyada vəba epidemiyası yayılır. Bəstəkar öz həyatının vacib anlarını xatırlayır. Ona yeni rakursdan baxır.

Onun “Günahsız” adlı son filmi italyan şairi və dramaturqu Qabriele Dannunzionun romanının motivləri əsasında çəkilib.

Rejissor filmdə amoralizmi araşdırır, lirik ovqatda sevgidən danışır.

Güman edilir ki, rejissor Tomas Mannın “Sehrli dağlar” əsərini də ekranlaşdırmaq istəyib. Amma “Lyüdviq” flminin çəkilişləri zamanı səhhətində yaranan problemlər buna mane olur.

Viskonti 70 yaşında soyuqdəymədən ölür.

Onun filmləri sosial tarixi yanaşması, italyan və dünya kinosu ənənələrinə dərin bağlılığı ilə seçilir, emosionallığı, opera sənətinə bağlılığı, estetizmi ilə fərqlənir.

Rejissor haqda deyirdilər: “Viskonti ingilis kraliçasından daha çox monarxa oxşayır”.

Viskontinin “Rokki və onun qardaşları” filmində rol alan fransız aktrisası Anni Jirardo deyirdi: “Mən eşitmişdim ki, o yaraşıqlı və ucaboyludur. Amma bu qədərini təsəvvür eləmirdim. Necə də əzəmətli görkəmi var. Viskonti- nəfisliyin, incəliyin təcəssümü idi. Mən başa düşürəm ki, heç vaxt onunla “sən”ə keçə bilmərəm. İşdə o, əsl tirandır”.

Viskonti öz homoseksuallığını gizlətmirdi. Müxtəlif illərdə onun fotoqraf Horst, rejissor Franko Dzeffirelli, aktyor Helmut Bergerlə sevgi münasibəti olub. O, eyni zamanda Avstriya aristokratı İrma Vindiş-Gretzlə qısamüddətli nişanlanıb.

Rejissor Kommunist partiyasına və sol baxışlarına inamı ömrünün sonuna kimi saxlayır.

“Baxılası 50 film” layihəsində rejissorun Avropa prokatında böyük uğur qazanan, faşizm haqda ən yaxşı filmlərdən sayılan “Tanrıların məhvi” (1969) dramını təqdim edirik.

Süjet: Film zəngin ailənin iflasından və “uzun bıçaqlar gecəsi” (1934-cü ildə Hitlerin əmri ilə

nasional-sosialistlərin hakimiyyətə gəlməsində mühüm rol oynamış hərbi təşkilat məhv edildi. Səbəb təşkilatın başçısı Ernest Röhmin qeyri-loyallığı və qiyam hazırlanması barədə şübhələr idi. Onların məhvi tarixə “uzun bıçaqlar gecəsi” kimi düşüb)

tarixi hadisədən bəhs edir.

Almaniya, 1933-cü il. Metallurgiya konsernin rəhbəri Baron İoahim fon Essenbek yaxınlarının əhatəsində ad gününü qeyd edir.

Həmin gün Reyxstaqın yandırılması haqda xəbər verilir. Ata nasist oğlunu konsernin vitse prezidenti təyin edir. Bundan sonra bayram tədbiri tamamilə başqa şəkil alır. Ailə üzvləri arasında amansız intriqa başlayır.

Rejissor Almaniyada nasizmin qurulmasını bir sülalənin simasında göstərir: bəziləri öldürülür, bəziləri qaçır, güclülər hakimiyyətə gəlir.

Bu filmi çəkmək ideyası Viskontinin “Makbet”i müasir versiyada çəkmək ideyasından qaynaqlanıb. Onun müasir tarixlə uyğyunluğu haqda düşünərkən həmin ərəfədə jurnallardan birində Üçüncü Reyxin hərbi sənayesini maliyyələşdirən Krupp ailəsi haqda yazı oxuyur. Süjetə eyni zamanda “Çar Edip” və “Hamlet” süjetlərinin motivlərini də gətirir. Rejissor mifi və tarixi birləşdirir, ailə və sosial məsələləri qabardır.

Film Venesiya festivalında ən yaxşı rejissor işinə görə “Gümüş Şir” mükafatı alıb.

Filmə burdan baxa bilərsiniz.

Oxşar xəbərlər

Xəbər lenti

Təbrizli yazar: “Nizamini məqbərədən çıxarıb xalqın həyatına qaytarmalıyıq” – Müsahibə
09:01 27 Yanvar 2021
“Ulduz” jurnalının yeni nömrəsi işıq üzü görüb
19:20 26 Yanvar 2021
Nizami ilə bağlı müsabiqə elan olundu - Şərtlər
18:42 26 Yanvar 2021
Dəlisov yellərə məndən salam de - Natiq Əlisoyun şeirləri
17:29 26 Yanvar 2021
O, çayxana filosofudur - Nabokovdan Sartr haqqında sərt sözlər
16:44 26 Yanvar 2021
Harri Potter serial olur
16:08 26 Yanvar 2021
Miri Yusif "Yaşat" fondu üçün konsert verəcək
15:29 26 Yanvar 2021
Zeynəb Xanlarova ilə oxumaqdan imtina etdi, yoldaşı ilə 55 il nikahsız yaşadı, qızının dəfninə getmədi – Xalq artistindən maraqlı faktlar
14:50 26 Yanvar 2021
Fellininin prodüseri vəfat etdi
14:02 26 Yanvar 2021
Akif İslamzadənin albomu yeni onlayn platformada - Foto
13:20 26 Yanvar 2021
Nazirliyin yeni komandası film çəkilişlərinə qarışacaqmı? – Gənc rejissor yazır
12:40 26 Yanvar 2021
Müharibədə iştirak edən ilk qadın müğənni: O, ilk konsertindən cəmi bircə manat qazanmışdı – Aygün haqda bilmədiklərimiz
12:01 26 Yanvar 2021
İsa Hüseynovun hekayəsi "Dünya novellası antalogiyası"nda
11:35 26 Yanvar 2021
Rasim Balayev: “Çəkildiyim filmlərə baxanda pis oluram”
10:26 26 Yanvar 2021
Aygün 50 yaşını yeni kliplə qeyd etdi - Video
10:00 26 Yanvar 2021
İncəsənət Muzeyinin direktoru "Qızıl ulduz" medalı ilə təltif edildi
09:30 26 Yanvar 2021
Ölən uşaqlar Kürün quru yatağında ora-bura qaçırdılar – İlham Əzizdən yeni hekayə
09:00 26 Yanvar 2021
Dayısı oğlu onu zorladı, bacısı ilə sevgili oldu, özünü göldə boğdu...
21:00 25 Yanvar 2021
Venesiya karnavalı ilk dəfə onlayn formatda keçiriləcək
19:03 25 Yanvar 2021
Şuşa Teatrı haqqında film çəkildi
18:38 25 Yanvar 2021