Qafqaz Universitetində Mirmehdi Ağaoğlu ilə görüş keçirildi

Qafqaz Universitetində Mirmehdi Ağaoğlu ilə görüş keçirildi
30 mart 2016
# 12:33

Dünən Qafqaz Universitetində Mirmehdi Ağaoğlunun “Bu gün səbr elə” kitabının müzakirəsi keçirilib. Kulisin verdiyi məlumata görə görüşdə Qafqaz Universitetinin tələbə və müəllim heyəti iştirak edib.

Görüşün təşkilatçıları universitetin Ədəbiyyat və Kitab dərnəyidir.

Tədbiri giriş sözü ilə açan Ülvi Babasoy universitetdə müasir Azərbaycan ədəbiyyatının öyrənilməsindən, tələbələrin müasir yazarlara marağından bəhs edib O, qeyd edib ki, əvvəllər Əkrəm Əylisli, Anar və başqa yazıçılarla belə görüşlər olsa da gənc yazarlarla görüş ilk dəfə baş tutur. Belə görüşlərin davamlı olmasına çalışacaqlar.

Tədbirdə iştirak edən şair Fərid Hüseyn universitetlərdə bu cür tədbirlərinin keçirilməsinin təqdirəlayiq olduğunu bildirib. O, qeyd edib ki, kitaba laqeyd münasibətin olduğu belə bir dövrdə tələbələrin həvəslə müasir yazıçıları oxuması, onların əsərlərini müzakirəyə çıxarması alqışa layiqdir.

Mirmehdi Ağaoğlu çıxış edərək tədbirin təşkilatçılarına təşəkkürünü bildirib, “Bu gün səbr elə” romanının yazılmasından danışıb. Yazıçı daha sonra tələbələrin suallarını cavablandırıb.

# 1150 dəfə oxunub

Oxşar xəbərlər

Bir qrup şair var ki... - Şair xanımları bacı kimi sevənlər

Bir qrup şair var ki... - Şair xanımları bacı kimi sevənlər

17:30 28 aprel 2025
Gizli tapşırıq: “Boynuna qoyana qədər döyün!”

Gizli tapşırıq: “Boynuna qoyana qədər döyün!”

09:00 28 aprel 2025
Tənqidçi sadə söz adamıdır, başqa heç nə... - Cavanşir Yusifli

Tənqidçi sadə söz adamıdır, başqa heç nə... - Cavanşir Yusifli

11:00 27 aprel 2025
Milli düşüncə tariximizdə Mir Cəlal - Elnarə Akimova

Milli düşüncə tariximizdə Mir Cəlal - Elnarə Akimova

14:00 26 aprel 2025
Məmməd Orucla bir gün... - VİDEO

Məmməd Orucla bir gün... - VİDEO

09:40 23 aprel 2025
“Beyrək” pyesində postmodernlə antik mətnlərin dialoqu - Elnarə Qaragözova

“Beyrək” pyesində postmodernlə antik mətnlərin dialoqu - Elnarə Qaragözova

16:40 16 aprel 2025
# # #