news-inner
clock09:00 calendar-gray 05 Dekabr 2014 view-gray89 dəfə oxunub
view-gray89 dəfə oxunub

Qızıyla evlənən rejissor: “Şöhrət, pul, yaltaqlıq, heyranlıq...”

Kulis.az rejissor Vudi Allenin həyatdan öyrəndiklərini təqdim edir.

Bilmirəm məni kim hesab edirlər. Yəqin ki, qəribə bir nüsxə sayırlar.

Aktyorlar daha cəlbedici layihələr arasında fasilələr olanda mənimlə işləyirlər. Stiven Spilberqlə, yaxud Marin Skorseze ilə eyni vaxtda hansısa aktyora zəng etsək, o mənim yanım gəlmək haqda heç fikirləşməyəcək. O, on milyonluq işi bitiribsə, avqusta qədər boşdursa, ona iyunda zəng vursam, razılaşar.

Əgər özümə tatu elətdirsəm, orda “ANA” yazdıraram.

Komediya ilə faciə arasında yeganə fərq ondadır ki, komediyada insanlar faciənin öhdəsindən gəlməyin yoluna tapırlar. Düzdü, yumor bütün həyati problemlərə cavab ola bilməz, amma o yaraya vurulan plastr kimidir. Hər halda bu yaralı gəzməkdən daha yaxşıdır.

Mən çox məhdud aktyoram. Ancaq iki rol oynaya bilirəm. Ya intellektual, ya da əclaf.

Mən kino ilə məşğul olmağa başlayanda məni çox yaxşı şeylərin gözlədiyin düşünürdüm: şöhrət, pul, yaltaqlıq, heyranlıq... Amma bir neçə filmdən sonra başa düşürsən ki, həyatın elə əvvəlki kimi qalıb. Problemlərinin hamısının elə səninlə qaldığını başa düşürsən.

Qayğısızlıq... Laqeydlik – bunlar mənə ziddi şeylərdir. Mən indi də əqidəli pessimistəm. Mən hələ də insanları alçaqlara və miskinlərə bölürəm.

Mən tez-tez bir illik məzuniyyət götürmək haqda düşünürəm. Amma məni həmişə vicdan əzabı basır. Çünki ətrafımda film çəkməyim üçün pul vermək istəyən adamlar həmişə olur. Mən də fikirləşirəm, nə qədər ki verirlər, çəkmək lazımdır.

Komediya oynamaq üçün anadangəlmə xüsusiyyətlər olmalıdır. Komediya aktyorları həmişə faciəvi rollarda oynamağı bacarıblar. Amma ən yaxşı dramatik obrazları yaradanlara baxsaq - məsələn, Marlon Brando kimi –komediya onlarda rahatlıqla alınmır.

“Doqma” müəlliflərinin mövqeyi mənim xoşuma gəlir. Bu əsl spartasayağıdır. Düşünürəm ki, onların ideyaları özlüyündə gözəldir, amma hər şey ideyaları bəyan edən rejissorun istedadından asılıdır. Əgər yaxşı film çəkibsə, bu əladır. Pis film çəkibsə, bu heç də digər pis filmlərdən yaxşı demək deyil.

Müasir kinoda mənim təsirimlə çəkən rejissor yoxdur. Hər yanda Frensis Ford Koppolanın, Skorsezenin, Oliver Stounun təsiri altında olan gənc rejissorlar görürəm. Amma mənim təsirim altında olanın tanımıram.

Mənbə: “Esquire”

news-inner-user
Günel Əsgərzadə

241 məqalə

Paylaş

Oxşar xəbərlər

Xəbər lenti

Övladlarınız haqqında dahiyanə sitatlar
21:00 10 Dekabr 2019
“Bir əsrlik Nəsimi araşdırmaları” kitabı təqdim olunub
18:45 10 Dekabr 2019
Məşhur rok ulduzu dünyasını dəyişdi
18:12 10 Dekabr 2019
Salam, Azərbaycan! Salam, Bakı! - Əhməd Abdullayev yazır
17:30 10 Dekabr 2019
Ərdoğandan Orxan Pamuka terrorist ittihamı
16:45 10 Dekabr 2019
Əlilliyi olan şagirdin faciəvi həyat hekayəti
16:30 10 Dekabr 2019
Zorakılıqla bağlı sənədli tamaşa təqdim olunacaq - "O qadın"
15:51 10 Dekabr 2019
Üç qardaşını cəbhədə itirən, atasının ölümünü oğlundan gizlədən, tərk etdiyi ərini ömür boyu sevən Xalq artisti – Maraqlı faktlar
15:30 10 Dekabr 2019
Aktyor ağciyər xərçəngindən dünyasını dəyişdi
14:40 10 Dekabr 2019
Rus hərbçisindən mərclə tank udan jurnalist – Səfər Alışarlı yazır...
14:01 10 Dekabr 2019
Əyninə güllü şortik geyinmiş qoca “Nobel”
13:29 10 Dekabr 2019
"Mələk" təqdim olundu
12:52 10 Dekabr 2019
“Yevgeni Onegin”in ilk nəşri hərraca çıxarılacaq
12:15 10 Dekabr 2019
Nəbi Xəzrinin oğlu: “Ağlaya-ağlaya ölüm tez gəlsəydi, deyirdi” - Müsahibə
11:33 10 Dekabr 2019
Xalq artisti dünyasını dəyişdi
11:06 10 Dekabr 2019
Ögey anaların və qayınanaların qisası
10:45 10 Dekabr 2019
İlham Qəhrəmanın kitabı akademiyada müzakirə olunacaq
10:15 10 Dekabr 2019
"Golden Globes-2020" mükafatlarına namizədlər bəlli oldu - Siyahı
09:46 10 Dekabr 2019
Ölməyə gəlmişəm! - İsi Məlikzadənin hekayəsi
09:01 10 Dekabr 2019
Məşhur musiqiçi Nəsimiyə kompozisiya həsr edib
18:51 09 Dekabr 2019