İndi cinsi bərabərliyin, feminizmin oturuşduğu Qərb cəmiyyətlərində və ABŞ-da 50 il əvvəl seksizm həyat norması idi. Daha doğrusu o zaman təqdim edilən reklamlar heç bir etiraz doğurmur, qeyri-adi görünmürdü. Əlbəttə, indi də belə reklamlar var, amma indi mütləq bu reklamlar tənqid olunur, qalmaqallar yaradır və gündəmə gəlir.
“Ərimi bax beləcə ələ keçirdim”
Bircə dəqiqə, qızlar, intihara tələsməyin. Sizin saçlarınızı Charles Antell şampunuyla canlandırmaq olar.
Əgər nəfəsini təravətli deyilsə, yanınızdakı kişini elə həmin dəqiqə itirə bilərsiniz.
Contact cinslərindən seksual heç nə yoxdur.
Bəs siz, “Kentavr” odekalonuna hazırsınız?
“Uğurlu nikah mətbəxdə başlayır”
Paltaryuyan maşınların daşınması üçün seçilən reklam: “Mənim arvadım Cin xoşbəxt, gözəl və hamilədir”
Doroti Qreydən kollagen kremi: “Əriniz sizdən cavan görünür?”
“Yaxşı qazlı su yaxşı qadın kimidir – siz heç vaxt buraxmaz”
Quru, həyat əlaməti olmayan dəriniz varsa, nikahınız risk altındadır. Nikahınızı xilas etmək üçün sizə Oalmolive sabunlarını məsləhət görürəm.
Əgər dişlərinizi Chlorodent diş məcunu ilə təmizləməmisinizsə, çətin ki, sizə abırlı bir kişi yaxınlaşa.
Qadın şəxsi gigiyenasına riayət etmədiyi üçün daha bir cütlük ayrıldı. Lisol gigiyenik məhsulunu vaxtında istifadə etmək lazım idi.
Antirespirant almağı düşünməmiş üç xanım üçün kişi axtarılır.
“Ərdəsiniz? Bu corabsız gəzməyə səbəb deyil!”
Katibələr üçün xüsusi boya. Dırnaqlar gözəl olmalıdır.