Elm bizi xilas etmək üçündür, yoxsa məhvə aparmaq üçün?

Elm bizi xilas etmək üçündür, yoxsa məhvə aparmaq üçün?
21 noyabr 2025
# 14:30

Bu gün Roy və Con Boultinq qardaşlarının doğum günləridir.

Kulis.az onların birgə çəkdikləri “Günortaya yeddi gün” filmi haqqında materialı təqdim edir.

Britaniya kinosunun az xatırlanan, amma dövrünün ən sarsıdıcı ekran əsərlərindən biri olan “Günortaya yeddi gün” (1950) filmi bu gün də insanlığın öz yaratdığı təhlükənin qarşısında necə aciz qaldığını incə, təmtəraqsız, amma son dərəcə təsirli bir dillə göstərir. Film xüsusi effektlərə və süni dramatizmə söykənmir; onun gücü boş küçələrin sükutunda, tərk edilmiş şəhərin soyuqluğunda və vicdanının ağırlığı altında əzilən bir insanın addımlarındadır.

Bu sadəlik, əslində, filmin ən böyük dramaturji silahıdır. Çünki tamaşaçı qorxunu kadrların arxasında gizlənmiş səssizlikdə hiss edir.

Seven Days to Noon (1950) - Turner Classic Movies

Hadisələrin mərkəzində nüvə silahı üzərində çalışan professor Uillinqton dayanır. O, illərlə laboratoriyalarda gizlədilən nüvə proqramının real mənzərəsini gördükdə kəşfinin insanlıq üçün yaratdığı təhlükənin miqyasını dərk edir. Bu yük onu Londonun mərkəzində nüvə bombası partlatmaqla hökuməti silahlanmanı dayandırmağa məcbur etməyə cəhd edən bir şəxsə çevirir. O nə terroristdir, nə xəstə; o, atom əsrinin mənəvi yükünü ən birinci və ən ağır şəkildə hiss edən alimdir.

Seven Days to Noon - Trailers From Hell

Filmi güclü edən təkcə süjet xətti deyil, eyni zamanda, 1950-ci illər Londonunun psixoloji atmosferini dəqiqliklə ekrana gətirməsidir. Müharibədən yeni çıxmış, dağıntılar altında yenidən nəfəs almağa çalışan şəhər bir anda bomboş, vahiməli bir səssizliyə qərq olur. Kamera heç nəyi bəzəyib-düzəmir. Ucsuz-bucaqsız boş küçələr, tərk edilmiş evlər, qorxu dolu gündəlik həyat, hamısı realdır, çünki o dövrün atom narahatlığı da real idi. İnsanların ağlında və ürəyində bir sual vardı: “bəs sabah?”

Seven Days to Noon | Rotten Tomatoes

“Günortaya yeddi gün” açıq siyasi bəyanat deyil; o, hökumətlərə, elmi dairələrə və cəmiyyətə ünvanlanan sakit, amma kəsərli xəbərdarlıqdır. Filmin ən böyük paradoksu isə budur: professor Uillinqton sülh üçün təhlükə yaradır. O, bombanı partlatmaq istəmir. Dünya yenidən müharibəyə sürüklənməsin deyə sanki insanları qorxutmaq məcburiyyətində qalır. Onun faciəsi də elə buradadır: vicdanı onu qaranlığa sürükləyir.

Zaman keçdikcə film daha da aktuallaşır. Çünki texnologiya inkişaf etdikcə dünyanın mənəvi məsuliyyəti də artır. Film göstərir ki, bəzən ən böyük dağıntı səssizlikdə baş verir: bir şəhər boşalır, həyat dayanır, bir alim isə öz kəşfinin kölgəsində tək qalır. Nüvə silahı və onun yaratdığı təşviş böyük ölçüdə mənəvi uçurumdur.

Sometimes I lie awake at night... — Seven Days to Noon (1950) Less  attentive movie...

Bu film həm siyasi mesajı, həm psixoloji dərinliyi, həm də sənədli dram estetikasını özündə birləşdirən nadir nümunələrdəndir. Tozlu rəflərin arxasında qalsa da, hər yeni geosiyasi gərginlikdə yenidən aktuallaşır. Çünki “Günortaya yeddi gün” bir sualı daim yeniləyir: elm bizi xilas etmək üçündür, yoxsa məhvə aparmaq üçün?

# 72 dəfə oxunub

Oxşar xəbərlər

Qurtuluş, yoxsa məhv? - Dibsiz və üfüqsüz qaranlığın rəqsi

Qurtuluş, yoxsa məhv? - Dibsiz və üfüqsüz qaranlığın rəqsi

13:00 21 noyabr 2025
Qafqazın ilk süni intellekt əsaslı film festivalının qalibləri elan edilib

Qafqazın ilk süni intellekt əsaslı film festivalının qalibləri elan edilib

15:30 19 noyabr 2025
“Avatar 3”ün yayım tarixi açıqlandı

“Avatar 3”ün yayım tarixi açıqlandı

12:46 19 noyabr 2025
AKİ-dən yeni layihə: “Öz filmini yarat!”

AKİ-dən yeni layihə: “Öz filmini yarat!”

16:41 18 noyabr 2025
Kino Agentliyinin seçmədiyi layihənin rejissoru: “Onlar bizdən daha yaxşı bilirlər?”

Kino Agentliyinin seçmədiyi layihənin rejissoru: “Onlar bizdən daha yaxşı bilirlər?”

18:48 17 noyabr 2025
Kino sənətini kim məhv etdi? – Martin Skorsezenin essesi

Kino sənətini kim məhv etdi? – Martin Skorsezenin essesi

16:04 17 noyabr 2025
#
#
Ana səhifə Yazarlar Bütün xəbərlər