“Cibgir”in arxasındakı ucaboylu, sarışın qadın

“Cibgir”in arxasındakı ucaboylu, sarışın qadın
22 noyabr 2012
# 08:30

....bir park düşünün
gəzilmiş,
keçilib gedilmiş,
skamyasız...

Qismət


Film izləyəndə həm də personajların fonundakı, arxa plandakı adamlara, təsvirlərə, predmetlərə diqqət kəsilirəm. Bəzən onlar mənə əsas qəhrəmanlardan, rejissorun təklif etdiyi situasiyalardan daha maraqlı gəlir. Bəzən isə arxa fona o qədər aludə oluram ki, ön plan, dialoqlar diqqətimdən yayınır. Buna görə də yenidən filmin konsantrə ola bilmədiyim hissəsinə qayıdası oluram.

Kadrın arxa planından bir anlıq sivişib keçən adamların adları titrlərdə yazılmır, onlar xatırlanmırlar. Halbuki, bu naməlum insanlar kinoya hərəkətlilik gətirir, onu həyata yaxınlaşdırır, təbiiləşdirir.

Məsələn, teatr tamaşalarında arxa fonda gəzişən və ya hərəkətsiz qalan personajlar da aktyorlardır. Yəqin, bu teatrallığa şərtilik hissini verdiyinə görə də teatra biganəyəm.

Kinoda arxa fonlar isə çox hallarda sənədlidir, adi hallarda nəzərdən qaçırdığımız, əhəmiyyət vermədiyimiz gerçəklikdir. Burda təsadüfi adamlar ya yoldan keçən hansısa canlı lentə alınır, yaxud anında nəsə baş verir və o an əbədiləşir.

Bəzən əhəmiyyət vermədiyimiz şeylər, insan tipləri kinoların arxa fonlarında diqqət çəkir, sanki mahiyyətini dəyişir, onlar filmdə nəsə başqa, fərqli anlam daşıyır. Ona görə kinonu teatrdan özümə daha yaxın, doğma hiss edirəm.

Arxa fondakı detallar, tanımadığımız insanlar olmasaydı filmlərin kinematoqrafikliyinə xələl gələrdi. Kinoda əsl həyat arxa fonlarda yaşanır. Və bu, bizim həyatımızdır.

Məsələn, Bressonun “Cibgir”ində qəhrəman metrodan çıxarkən arxadan gələn, yanından keçən adamlar, xüsusən, zövqlə geyinmiş, ucaboylu sarışın qadın, Antonioninin “Alatoranlıq” filmində uşaq arabasıyla keçən ana, Marsel Karnenin “Dumanlar limanı”nda Jan Qabenin fonunda yük arabası sürən orta yaşlı kişi, Billi Uaylderin “Sanset Bulvarı”nda pavilyonda ştativ daşıyan o adam...və onlar heç vaxt xatırlanmayacaq.

Biz bilməyəcəyik: kim idilər, həyatları necə olub, harada dəfn ediliblər, onlardan kimsə hələ də yaşayırmı, necə insan olublar, bəxtləri gətiribmi, uşaqları vardımı, nələri seviblər və s.

Bəs o yerlər necə, olduğu kimi dururmu, yoxsa rekonstruksiya edilib, ya bəlkə ümumiyyətlə, yer üzündən siliniblər.

Arxa fonlar, planlar adamı həm də dəhşətli fanilik hissinə gömür. Hər belə kadr həyatın keçici olduğunu amansızca xatırladır...

# 2363 dəfə oxunub

Oxşar xəbərlər

Azərbaycan Prodüserlər Gildiyası  dünyanın nüfuzlu kino təşkilatına üzv qəbul edildi

Azərbaycan Prodüserlər Gildiyası dünyanın nüfuzlu kino təşkilatına üzv qəbul edildi

16:08 11 dekabr 2025
Amneziyadan əziyyət çəkən qadın, atasının ölümünü araşdıran oğul - Günün filmləri

Amneziyadan əziyyət çəkən qadın, atasının ölümünü araşdıran oğul - Günün filmləri

18:10 10 dekabr 2025
“Tağıyev: Neft”  filminin Hollivudda təqdimatı keçirildi

“Tağıyev: Neft” filminin Hollivudda təqdimatı keçirildi

13:57 10 dekabr 2025
Azərbaycanlı rejissorun yeni layihəsi "Kann"da iştirak edəcək

Azərbaycanlı rejissorun yeni layihəsi "Kann"da iştirak edəcək

13:00 9 dekabr 2025
Rejissoru "Məhsəti" filmi ilə bağlı paylaşımını sildi - Səbəb

Rejissoru "Məhsəti" filmi ilə bağlı paylaşımını sildi - Səbəb

13:09 8 dekabr 2025
Sevgi, xəyanət və qısqanclıq arasında qalan qadın - Qardaşı onu niyə dəlixanaya saldırdı?

Sevgi, xəyanət və qısqanclıq arasında qalan qadın - Qardaşı onu niyə dəlixanaya saldırdı?

11:00 8 dekabr 2025
#
#
Ana səhifə Yazarlar Bütün xəbərlər