news-inner
clock16:33 calendar-gray 05 Mart 2018 view-gray114 dəfə oxunub
view-gray114 dəfə oxunub

Gecəni aydınlatmaq istəyən işıldaböcəkFəridə yazır...

Rasim Qaraca adına ilk dəfə harda rast gəldiyimi xatırlamasam da bu imzalı bir şairin varlığından çoxdan xəbərim vardı. Doğrusu, nə şeirlərini oxumuşdum, nə də hekayələrini, heç şəxsi tanışlığım da yox idi. Amma nədənsə bu ada qarşı həmişə məndə antipatiya vardı. Bəlkə də sosial şəbəkələrdə, saytlarda, köşələrdə oxuduğum polemik mətnlərdə tez-tez adına rast gəldiyim üçün belə bir önyarğı formalaşmışdı. Bilmirəm. Amma dostum Həmid Piriyevlə ədəbi söhbətlər zamanı nə zaman Rasim Qaraca adını çəksə, hər dəfə “ay Həmid, mənim niyəsə o adamdan heç xoşum gəlmir” deyirdim. Həmidsə israrla onu oxumalı olduğumu təkid edirdi. Və bir dəfə necə oldusa şairin kiçik şeirlərindən biriylə rastlaşdım. Dəqiq mətn yadımda olmasa da təxmini bu cür misralar idi:

“Şairlər sevgini çox əlçatmaz etdilər

onu göylərə, ulduzlara qaldırdılar

halbuki sevgi burda imiş

yuduğun göyərtidə

qızartdığın kartoşkada”.

İlk dəfə idi ki sevgi haqda düşüncələrimin üst-üstə düşdüyü bir şairlə qarşılaşırdım. Və onu oxumalı olduğumu anlamışdım.

Oxudum. Şeirlərini də, hekayələrini də.

Bu günlərdə isə Rasim bəy yeni çap olunmuş avtobioqrafik romanını hədiyyə etdi mənə. Düzü, kitabı özüm almaq istəyirdim, amma hədiyə oldu. Romanı iki gecəyə oxuyub bitirdim.

Öncə onu qeyd etmək istəyirəm ki, ilk dəfə idi, bizim müəlliflərdən kiminsə kitabını əlimdə qələmlə oxudum. Az qala hər səhifədə altından xətt çəkib, təkrar qayıdıb oxuduğum cümlələr, fikirlər oldu.

Öz avtobioqrafiyası fonunda ədəbiyyatda keçdiyi yollardan, çətinliklərdən, mübarizəsində rastlaşdığı absurd, bəzən gülünc, bəzən təəssüf doğuran hadisələrdən, insanlardan, çəpərlərdən danışan müəllif-qəhrəman mənə elə doğma, elə tanış idi ki. Yaşım yaşının yarısı qədər olmaz, nə həyat təcrübəm, nə ədəbi mühitdə fəaliyyətim, tanışlığım onunla müqayisəyə gəlməz təbii ki. Amma bunlara rəğmən onu yaxşı duya, anlaya bildim məncə. Bu günəcən hərdən adına tənbəllik, hərdən ehtiyat, hərdən həvəssizlik, ya da sadəcə qərarsızlıq deyib etmədiyim bir çox şeydə və eləcə də çox vaxt məntiqsiz görünən etdiklərimdə də nə qədər haqlı olduğumu dərk etdim. Söhbət həm həyat həm də ədəbiyyat işlərindən gedir.

Kitabı oxuduqca Artur Rembonun “Bütün şairlər qardaşdır” fikri musiqi kimi dalğalanırdı beynimdə. Təbii ki, “lazım gəlsə” şeir, poema, hekayə, roman yaza biləcək şairlər yox...

Əsərdə mənə indiyəcən maraqlı qalan bir çox suallarıma cavab tapdım. Məsələn, 90-lar ədəbi mənzərəsinin nədən boz səhranı xatırlatdığı, SSRİ dövrü şairlərinin niyə poema yazmağa o qədər həvəsli olduğu və s. Məni ən çox təəssüfləndirən məqam isə şair mənzərələri oldu. Çoxunun adını, ədəbi fəaliyyətini tanıdığım insanların şeiri içki süfrələrində hansı sifətlərə saldığı... və ya mənim də tez-tez eşitdiyim “istedad gec-tez özünə yol tapacaq, bala” təskinliklərinin əslində alt qatında nələrin yatdığı...

Əsər oxucunu inandırır ki, ədəbiyyat da həyatın özü kimi yoldur, taledir. Bu yola kimlərlə çıxırsan, nələrlə başlayırsan, nələr olacaq, kimlər qopacaq, kimlər dayana biləcək, kimdən nə qalacaq-bunu sadəcə yaşayaraq görə biləcəksən.

Əsərdə ən sevdiyim fikirlər, cümlələrsə bunlar idi: “İnsanoğlu dünyaya rəqs etmək, rəsm çəkmək və şeir yazmaq üçün gəlib. Və əsl ədəbiyyat da bütün bunların olduğu o işıqlı gələcəkdədir”.

Məncə, bu günün ədəbi-bədii mənzərəsi, zibillikləri, pafosu, “Həsənsoxdu dəyirmanı”nı xatırladan prosesləri arasında “şeir yazıram” deyib, “şairəm”, “yazar olacam” deyə ortalarda dolanan bütün gənclər bu kitabın oxucusu olmalıdır. İnandırım sizi ki, burda oxuduqlarınızı həyatınız boyu heç kəs sizə deməyəcək. Kitab mənə zülmətdə bir alatoran yox, gecənin ortasındakı işıldaböcəyi xatırlatdı. Hə, hə, uşaq vaxtı otların arasında qəfildən gözümüzə dəyən, balaca işığı ilə sanki bütün gecəni aydınlatmağa çalışan, bizi sevindirən işıldaböcəklər.

Roman zaman-zaman içimdə susdurmağa, boğmağa, ya da yatırtmağa çalışdığım misraların, düşüncələrin üzünə bir ovuc su çırpdı sanki. Oxuduqca Pablo Nerudanın “Yaşadığımı etiraf edirəm” və Kurt Vonnequtun “Ölümdən betər talelər” kitablarını xatırladım. Və onlardan heç nəylə geri qalmayan bir kitab oxuyurdum. Nəhayət ki, bizim ədəbiyyatımızda da belə bir roman, kitab var. Bu həqiqətən əsl sevincdir. Kitabın işığının çox oxucunun üzünə düşəcəyinə ümid edirəm. Və son olaraq, müəllifə demək istərdim ki,“heç kimsə yoxdur deyə ümiddən düşməyiniz

bahar bizimlədir”.

04.03.2018

news-inner-user
Fəridə Uğur

4 məqalə

Paylaş

Oxşar xəbərlər

Xəbər lenti

“İtalyan baharı” kinofestivalı keçiriləcək
17:01 20 İyul 2019
Bryus Li niyə lənətləndi?
16:20 20 İyul 2019
Pyer Rişar Yessentuki kinofestivalının fəxri qonağı olacaq
15:22 20 İyul 2019
Beynəlxalq Animasiya Festivalının münsiflər heyəti məlum olub
14:30 20 İyul 2019
Sumqayıt Dövlət Dram Teatrı 50-ci mövsümünü başa vurub
13:46 20 İyul 2019
"Tərlan Əbilov 90-cı illərin şairidir" - Orxan Saffari yazır
12:25 20 İyul 2019
Xalq yazıçısı Elçin təqdim edir: Yuxu ölümü kimi gerçəklik var havada
11:40 20 İyul 2019
Tanınmış gürcü yazıçısı Afaq Məsudun romanından yazdı
10:00 20 İyul 2019
İsrail əsgərinə vurulan livanlı qız, tabut daşıyan iraqlı... - Əsl Kino
08:58 20 İyul 2019
Cəfər əmimin yolları - Şərif Ağayarın hekayəsi
21:00 19 İyul 2019
Bred Pitin yeni filminin treyleri yayımlandı - Video
18:30 19 İyul 2019
Puşkinin can verdiyi divan... – Şairin Ev-muzeyindən Reportaj
17:57 19 İyul 2019
Sosial şəbəkələr depressiyaya səbəb olurmuş
17:11 19 İyul 2019
Kamal Abdulla medalla təltif edilib
16:37 19 İyul 2019
Sən gecələr yat, ay Qurban... - Məhəmməd Tanhudan Yeni Şeirlər
15:31 19 İyul 2019
Çexovun həyatı film olacaq
14:33 19 İyul 2019
Tərcüməçi-yazıçı Məmməd Məmmədlinin kitabı çap olunub.
14:01 19 İyul 2019
Yalçın Rzazadə Türkiyədə əməliyyat olunub
13:21 19 İyul 2019
Kəramət lağ elədiyi aşıqlardan da mənasızdır
12:37 19 İyul 2019
Azərbaycan filmləri Sarayevo festivalında
12:01 19 İyul 2019