news-inner
clock09:00 calendar-gray 30 İyul 2016 view-gray390 dəfə oxunub
view-gray390 dəfə oxunub

Xalq yazıçısının çəkdiyi film niyə alınmadı?

Kulis.az “Naməlum kino” layihəsində Maqsud İbrahimbəyovun 1977-ci ildə çəkdiyi “De ki, məni sevirsən” filmini təqdim edir.

Süjet: Hadisələr Abşeronun qəsəbələrindən birində baş verir. Yeniyetmələr Samir (Samir Bəbirov) və Səbinə (Səbinə Həsənova) yay tətilini bağda, dəniz kənarında keçirir. Günlərin birində qəsəbəyə müstəntiq gəlir. O, qiymətli balıq növlərinin qeyri-qanuni ovlayan cinayətkar dəstənin izlərini, balıqların saxlandığı anbarı bu qəsəbədə axtarır. Samir və Səbinə özləri də bilmədən istintaqa kömək edirlər. Qonşu bağlardan birində neft borusunun partlaması barədə əlaqədar orqanlara xəbər verirlər. Məlum olur ki, milisin axtardığı balıq anbarı elə bu bağda yerləşirmiş.

Cinayətkar dəstənin üzvlərindən biri Rəsmi (Rəsmi Cəbrayılov) Mayakda işləyir. O, Samirin anası gənc və gözəl qadın Zemfiraya (Zemfira Sahilova) aşiq olur. Onun ərdə olduğunu bilsə də, daim təqib edir, binoklla dənizdə çimməsini seyr edir, vaxtaşırı nərə balığı, kürü hədiyyə verərək qadının sevgisini qazanmağa çalışır...

M.İbrahimbəyovun ”Bayquş gələndə” ssenarisində olduğu kimi burda da vahid süjet xətti ətrafında köməkçi süjet xətləri az deyil. Müxtəlif insanlar, motivlər, onların taleləri, düşdükləri vəziyyətlər bir növ kollajvarı effekt doğurur. Bu mənada film çoxqatlıdır, yəni bir yox, bir neçə problemə-həm şəxsi, həm ictimai, həm əxlaqi, həm də sosial münasibətlərə toxunulur.

Müəllif bu ekran əsərində korrupsiyanı, xalqın malını mənimsəməni bir növ cəmiyyətdə oturuşmuş norma kimi təqdim edir. Restoran müdiri (Tələt Rəhmanov), Rəsmi, həmişə mütaliə edən ziyalı Rafiq (Rafiq Qasımov) korrupsiyanı zərurət, həyat tərzi olaraq görür.

Neft tapılan ərazilərdən sakinlərin bağ evlərinin uyğunsuz yerə köçürüləcəyi ilə bağlı əndisəşi də aktualdır. Hərçənd, deyilən problemlər günümüz üçün aktual olsa belə, müəllifin nəzərdə tutduğu ideyanın kinematoqrafik həlli özünü doğrulda bilməyib. M. İbrahimbəyovun ədəbiyyatda özünəməxsus yeri olsa da, rejissorluq iddiası özünü doğrultmayıb. Film daha çox ssenarinin publisistik, hərfi təsviridir. Bundan başqa təklif olunmuş müxtəlif vəziyyətlər təsvirlə yox, mətnlə həll olunub ya da yarımçıq işlənib. Məsələn, özünü tənha hiss edən, sıxılan Zemfiranın vəziyyəti, ruh halı ötəri verilir. Yeniyetmələr Samirlə Səbinənin sevgi münasibətlərinin dramaturgiyada nəyə xidmət elədiyi, hansı bədii yükü daşıdığı tam aydın deyil, təsirsizdir. Ümumiyyətlə, vahid süjet xəttinin ətrafında birləşən süjet xətləri yamaq kimi görünür, çevikləşmir, əhvalatın zəruri hissəsinə çevrilmir. Rəsminin Zemfiraya sevgisi də dramaturji proseslərdən keçmir.

Bu ekran əsərində diqqəti çəkən odur ki, maraqlı yumorlu dialoqlar var və müəllif mənfi personajlarının müsbət tərəflərini də göstərir. Restoran müdiri həyat tərzindən yorulub doğma kəndinə qayıtmaq istəyir, Rəsmi cinayətkar olsa da qadını doğrudan da sevir.

Amma filmdə ən çox maraq doğuran obraz restoran müdirinin meşşan arvadıdır (Larisa Xələfova). Onun ərinin davranışına, yemək yeməsinə irad tutması az qala absurd həddinə çatır.

“- Yenə kotleti bıçaqla kəsdin? Ağzını marçıldatma, nə vaxtdır tərgitmişdin.

- Rəhmətliyn qızı, sənin bu qaydaların mənim iştahamı tamam korlayıb. Adam gərək yeməkdən ləzzət alsın, xumarlansın”.

“Yenə bu qalstuku taxdın, bu nə rəngdir, köynəyinə düşmür” və çantasından qalstuk çıxarıb, restoranda ərinin qalstukunu dəyişir.

“Başa düş, “təbiətin qoynunda xoşuma gəlir”, deməzlər. Gərək ayrı cür deyəsən, məsələn, təbiətin qoynunda dincəlməyi sevirəm, xəyala dalmağı sevirəm. Qədəhi elə tutma”.

Film Maqsud İbrahimbəyovun böyük kinoda debütü və diplom işidir. Qeyd edək ki, M.İbrahimbəyov Ali rejissorluq kursunu bitirib.

O, bundan başqa “Yarimçiq qalmış mahnı”, “Mezozoy əhvalatı” bədii filmlərinin rejissoru olub.

Müstəntiq rolunu yazıçı Natiq Rəsulzadə ifa edir.

Rəsmi rolunun ifaçısı Rəsmi Cəbrayılov dağıstanlıdır, Rusiyanın əməkdar artistidir, onlarla filmdə rol alıb.

Zemfira Sahilova əslən Şimali Osetiyadandır. Həsən Seyidbəylinin “Sən niyə susursan?” filmində oynadığı Sürəyya rolundan sonra onun kinoda ampluası müəyyənləşdi. Aktrisanı tez-tez cənub, şərq xalqlarını təmsil edən gözəl qadın rollarına dəvət eləməyə başladılar. Hazırda da filmlərə çəkilən aktrisa Rusiyanın əməkdar incəsənət xadimidir.

Oxşar xəbərlər

Xəbər lenti

Vətənpərvərlik mövzusunda şeir müsabiqəsi elan olunub
18:43 30 Oktyabr 2020
“YARAT”da sərgi davam edir
18:09 30 Oktyabr 2020
Səngərdəki səs - Kamal Abdulladan yeni hekayə
17:15 30 Oktyabr 2020
Gəzən kinoteatr dövrü geri qayıtdı
16:29 30 Oktyabr 2020
Kukla Teatrının noyabr repertuarı
15:42 30 Oktyabr 2020
Bred Pitt yeni filmə çəkilir
15:01 30 Oktyabr 2020
Dinini dəyişdi, dəlixanaya düşdü, milyonçu ola-ola acından öldü - "Təbrizim" mahnısının müəllifinin dəhşətli həyatı
14:20 30 Oktyabr 2020
Məşhur tarixi əsərin komiksi hazırlanır
13:30 30 Oktyabr 2020
"Yazıq" ermənilərlə necə davranaq? - Sərdar Amin yazır...
12:49 30 Oktyabr 2020
Qadınlar paltarlı yatır ki, ölsələr ayıb olmasın - Gəncəli jurnalist yazır...
12:10 30 Oktyabr 2020
İstanbulda əxlaqsız erməni yuvası - Aqşin yazır...
11:36 30 Oktyabr 2020
Günün şeiri: Salam, Şuşam!
11:01 30 Oktyabr 2020
Nəzakət Teymurova: "Pandemiya ilə mübarizə də müharibədir"
10:27 30 Oktyabr 2020
Misirli rejissor Kann festivalının qalibi oldu
09:59 30 Oktyabr 2020
Qışqırıb-bağırmağa başladım... - Bircənin romanı
09:00 30 Oktyabr 2020
“Ulduz”un oktyabr nömrəsi nəşr olundu
19:28 29 Oktyabr 2020
“Ayrı-seçkiliksiz gələcəyim” adlı foto-müsabiqə keçirilir
18:50 29 Oktyabr 2020
Nikol Kidman yeni seriala çəkilir
18:21 29 Oktyabr 2020
"Şeron"dan yeni cəngi - Video
17:43 29 Oktyabr 2020
Milli Dram Teatrı Silahlı Qüvvələrə Yardım Fonduna ianə edib
17:11 29 Oktyabr 2020