Son araşdırmalar, şirkətlərin işçiləri CV əvəzinə, sosial şəbəkələrdəki hesablarına əsəsən işə götürdüklərini göstərib. Bu da o deməkdir ki, iş axtaranlar sosial şəbəkələrdəki hesablarını diqqətli işlətməlidirlər. Necə? Bu da cavabı...
“Secretcv.com”a üzv olan 235 firma arasında aparılan araşdırma aşağıdakı nəticələr ortaya çıxıb.
Firmaların 58 faizi işə götürəcəkləri insanları sosial şəbəkələrdə izləyərək işi, iş yoldaşları barədə rəylərə, şəxsi həyatı ilə bağlı məqamlara və dini-siyasi baxışlarına diqqət edirlər.
Araşdırma göstərib ki, şirkətlərin ən çox izlədiyi sosial şəbəkələr Facebook (45 faiz), Twitter (35 faiz) və Linkedindir (15 faiz).
Ən çox incələnən məqamlar isə bunlardır:
İşə namizədin sosial şəbəkədə istifadə etdiyi dil – 35 faiz
Bəyəndiyi səhifələr – 23 faiz
Profil şəkilinin həqiqi olması – 18 faiz
Ortaq dostlarının olub-olmamağı -12 faiz
Dostlarının sayı – 2 faiz
Şirkətlərdə müsbət fikir yaradanlar
Peşə ilə bağlı paylaşımlar – 36 faiz
Şəxsi həyatla bağlı limitli informasiya və şəkil paylaşımı – 28 faiz
Ümumi məlumatların “public”, yəni hər kəsə açıq olması
Xeyriyyə təşkilatlarına kömək məqsədli paylaşımlar
Namizədin şirkətin həmin sosial şəbəkədəki səhifəsini bəyənməsi.
Mənfi fikir yaradanlar isə bunlardır:
İşlədiyi şirkət və iş yoldaşları haqda mənfi rəy yazmaq – 29 faiz
İşlədiyi şirkətin ictimai çəkisinə zərər verən paylaşımlar – 23 faiz
İnancını və siyasi əqidəsini açıq bildirmək – 20 faiz
İş vaxtında tez-tez statuslar yazmaq və ya foto paylaşmaq.