news-inner
clock08:30 calendar-gray 24 Yanvar 2014 view-gray3058 dəfə oxunub
view-gray3058 dəfə oxunub

Sizin cinsiniz haranızdadır?

Psixoloji cinsi uğrunda mübarizə aparanlara....

“İçində yaşadığım dəri” ilk dəfə 2011-ci ildə həm də Kann festivalı çərçivəsində təqdim olunub, məşhur ispan rejissoru Pedro Almodovarın filmidir.

Pedro çox filmlərində bildiyi, tanıdığı qadın dünyasını, cinsi azlıqları təqdim edir. Və o qadınlar həqiqidirlər, realdırlar, inandırıcıdırlar və hamısı da sevgi üçün yaranmış məxluqlardır. O, mavilərin məhəbbəti haqda çəkdiyi filmlərində qəhrəmanları tamaşaçıya maksimum yaxınlaşdırmağa çalışır. Yaxın edir ki, onların həyatı, hissləri tamaşaçıya özünü onun yerinə qoyacaq qədər yaxın olsun. Almadovar peşəkarlığı sayəsində milyonlarla insan üçün distansiyanı, baryeri götürməyə çalışır. O insanlar ki, öz subyektiv münasibətlərini başqaları üçün qanuna çevirməyə çalışır. Bu münasibət kiminsə haqqını tapdayırmı, tapdamırmı, fərqinə varmadan.

...Fərqinə varmaq. Əsl sənətkarın işi budur. Ədalətsizlik törədən münasibətə, fikirlərə təsir göstərmək, qarşılıq qoymaq. Təhlükəli monotonluqda boğulan cəmiyyəti, standart düşünməkdən, totalitarlıqdan xilas etmək, plüralizm gətirmək...

“İçində yaşadığım dəri” filmi atelyedə işləyən bir oğlandan bəhs edir. Vinsenta bir atelyedə işləyir, orada işləyən qızlardan birindən xoşu gəlir. Amma qız Vinsentanı rədd edir, çünki o lesbiyandır. Günlərin birində Vinsenta şərə düşür - bir cərrahın qızı ilə təsadüfi bir görüşdə qız qəflətən ölür. Plastik cərrah (Antonio Banderas) qızının ölümündə Vinsentanı günahkar bilir və ondan əcaib bir qisas alır.

Necə deyərlər, bir gülləylə iki dovşan vurur. Həm qisas alır, həm onu öz peşəsində nailiyyət qazanmaq üçün təcrübə dovşanına çevirir, özünə oğlandan ideal qadın düzəldir. Onun cinsini dəyişdirir. Daha doğrusu, bədənində ən kəskin dəyişikliklər aparır, amma görkəmcə tam bir qadın bədəni yaratsa belə, bir türlü Vinsentanın cinsini dəyişdirə bilmir. Oğurlayıb evindəki laboratoriyasında üzərində əməliyyat apardığı Vinsenta qadın bədəni qazansa da ruhən, psixoloji olaraq kişidir. Bədəni dəyişən cərrah Tanrının verdiyi ruhu dəyişə bilmir. Yeni qadın bədənli Vinsenta hiylə ilə tapançanı əlinə keçirir, cərahı öldürüb evdən qaçır, ilk olaraq axtardığı adam da atelyedə xoşladığı qız olur...

Filmin ana ideyası cinsi azlıqlara yönəlmiş hər cür təhdidə qarşı bir arqumentdir. Yəni, cins insanın dərisi-cildi, bədəni, cinsi orqanları ilə ölçülmür. Cins insanın mahiyyətində, içində, beynində qəlbində, ruhundadır. Visentanın bədənini dəyişsələr də, kişi ruhuna toxuna bilmirlər. Yəni cins toxunulmazdır. cins insanın ruhunda, psixologiyasındadır. Deməli, maviləri, transvistitləri qınamağa dəyməz, deməli, eynicinslilərin əlaqəsinə bir qədər düşüncəli, ciddi yanaşmaq lazımdır, amma Allah eşqinə, bu, mavilərin, transvistitlərin, çəhrayıların təbliği anlamına gəlmir (Əksinə, onlara əzici, müstəbid münasibət onların həyatını iyrəncləşdirir və bu faktı iyrəncliklə bir yerdə təbliğ edir).

Çoxunun filmdən çıxardığı qənaətin əksinə olaraq, film cinsi azlıqları müdafiə edir (internetdə filmə baxmış adamların şərhlərini oxudum. Bir nəfər yazmışdı ki, plastik cərraha əcəb oldu. Allah cinsini dəyişənləri, dəyişdirən cərrahları lənətləyib. Bu da adamın filmdən çıxardığı nəticə! O şərhi yazan adam əmindir ki, rejissor cinsi azlıqlara, transvestitlərə, könüllü cinsini dəyişdirən... Pardon! Bədənində dəyişikliklər edən cərrahlara qarşıdı. Bəlkə rejissorun cinsi oriyentasiyasından belə xəbəri yoxdu). Xüsusilə də, patriarxal cəmiyyətdə bu insanlara bəri başdan «pozğun» kimi yanaşırlar və bəzən bu yanaşma çox pis nəticələr verir. Cəmiyyət onlara pozğun kimi baxır və pozğuna da çevirir - cəmiyyətdə qovulan cinsi azlıq nümayəndəsi fahişəliyə məcbur olur.

Film bədən və ruh arasındakı cins ziddiyyətini izah etmək istəyir. Adamlar bədənlərini dəyişməkdə könüllüdürlərsə, bu onların ruhundan, beynindən, içindən gəlir, deyir rejissor. Cins əxlaq anlayışının çölündədir, deyir rejissor.

Film birbaşa və dolayısı yollarla başqa-başqa fikirlər ötürür tamaşaçılara. Amma ən əsas fikri qorumaq üçün bir ad seçir filminə Pedro. “İçinə yerləşdiyim dəri”. Filmin qəhrəmanı Vinsenta da plastik cərrahın ağlasığmaz təcavüzündən qaçmağa imkan tapmayanda bu fikirlə təsəlli tapır: “Hər zaman gizlənəcək bir yeriniz var, içinizdə olan bir yer”. Qalanı dəridir. İçinə yerləşdiyiniz dəri…

news-inner-user
Aliyə

997 məqalə

Oxşar xəbərlər

Xəbər lenti

Zəngilanlı aktyor: "Ordan çıxan gün 11 yaşım tamam olurdu" - Video-söhbət
16:30 24 Oktyabr 2020
Türkiyəli yazar vəfat etdi
15:26 24 Oktyabr 2020
Azərbaycanlı rəssamın sərgisi İstanbulda
14:19 24 Oktyabr 2020
Tolstoy hansı şairin qızını sevmişdi? - Elçin yazır...
13:30 24 Oktyabr 2020
Ömürlə peşmanlıq oyunları - Cavanşir Yusifli Kulisdə gedən hekayədən yazır
12:21 24 Oktyabr 2020
Ajda Pekkan: “Azərbaycanlı qardaşlarımıza sevgi göndərirəm”
11:12 24 Oktyabr 2020
Şəhid olan Milli Qəhrəman haqqında film - Video
10:06 24 Oktyabr 2020
Vətənim adamlar - Sevda Sultanova yazır...
09:00 24 Oktyabr 2020
“Pişiyin evi” onlayn göstəriləcək
18:49 23 Oktyabr 2020
Nazirlik Zəngilanda dağılan məscidlə bağlı bəyanat yaydı
18:15 23 Oktyabr 2020
Azərbaycan əsgərinə heyrətlənən erməni hərbçi
17:31 23 Oktyabr 2020
Bütün zamanların ən gözəl aktrisasının həyatı film olur
16:53 23 Oktyabr 2020
Kino tarixinin ən qorxulu filmləri açıqlandı
16:11 23 Oktyabr 2020
Yapon caz ifaçısı Azərbaycan ordusuna pul köçürdü
15:29 23 Oktyabr 2020
Beynəlxalq Türk Mədəniyyəti və İrsi bəyanat yaydı
14:52 23 Oktyabr 2020
Allahı danan müəlliminin başına stul çırpdı, ömür boyu övladı olmadı, qızlığını xalası oğluna qısqandı - Xalq artistindən maraqlı faktlar
14:15 23 Oktyabr 2020
Facebookda yayılan təhlükəli döyüş videoları
13:34 23 Oktyabr 2020
Köçkünlük statusu – Sevinc Elsevər yazır...
12:47 23 Oktyabr 2020
Dağıdılan, dəyişdirilən, yer üzündən silinən abidələrimiz
12:04 23 Oktyabr 2020
“Bitls” qrupunun keçmiş üzvündən yeni albom
11:18 23 Oktyabr 2020