news-inner
clock09:00 calendar-gray 02 İyun 2018 view-gray139 dəfə oxunub
view-gray139 dəfə oxunub

Mafiyanın öldürmək istədiyi jurnalist, türkləri "seksual ac" adlandıran avstriyalılar

Kulis.az “Əsl kino” layihəsində Matteo Qarronenin “Qomorra” (2008) və Ulrix Zaydlın “Zirzəmi” (2014) filmlərini təqdim edir.

İtalyan rejissoru Matteo Qarronenin “Qomorra” filmi Kann festivalında Qran Pri mükafatını alıb.

Süjet: Hadisələr Neapolda cərəyan edir, paralel olaraq bir neçə süjet xətti təsvir edilir. Təqdim olunan hər süjetin qəhrəmanı müxtəlif nəsilləri və fəaliyyət sahəsini təmsil edir. Onları yalnız bir şey birləşdirir: cinayətkar qruplara aid olması. Bu personajların həyatının mühüm atributları pul, qan, qəddarlıqdır.

Cinayətkar dünyasının adamları özəlliklə də kasıb məhəllələrin sakinləri, sosial təminatı zəif olanlardır. Onlar mafiya qruplarında yer almaqla karyera qurmaq, sərvət qazanmaq niyyətindədirlər.

“Obşak”ın (cinayət jarqonunda cinayətkar cəmiyyətdə qarşılıqlı yardım göstərən fond) yaşlı mühasibi həbsdə olan şəxslərin qohumlarına subsidiya verir, evlərə ərzaq aparan on üç yaşlı oğlan cinayətkarları öz müştərisini soymaqda yardım edir, universitet məzunu mafiyanın nəzarəti altında radioaktiv tullantıları biznesə çevirir...

“Qomorra” müasir dövrdə mafiya haqda çəkilən ən yaxşı filmlərdəndir. Qarrone paralel, çoxpersonajlı süjeti ilə mafiyanın strukturunu, iç dünyasını, sxemini dolğun təsvir edir. Üstəlik, filmin realist, dokumental çəkilməsi maksimal sənədlilik effektini artırır.

“Qomorra” jurnalist Roberto Savianonun neopolatian mafiyası Kamorra (mənası banda deməkdir, XVIII əsrdə meydana gələn neapolitan cinayətkar strukturdur) haqda yazdığı kitab əsasında lentə alınıb.

2006-cı ildə nəşr olunan “Qomorra” roman-reportaj 42 dilə çevrilib, onlarla mükafat alıb.

Kamorra cinayətkar təşkilatı jurnalistə ölüm hökmü çıxarıb. Bu səbəbdən jurnalist bütün sutkanı polis nəzarəti altındadır. Saviano yeni kitablar yazır, jurnalistlik fəaliyyətini davam etdirir.

Bibliyaya görə Qomorranın sakinləri günah etdiyi üçün Allah bu şəhəri məhv edib.

***

Avstriyalı rejissor Ulrix Zaydlın “Zirzəmidə” sənədli filmi 71-ci Venesiya festivalında müsabiqədən kənar nümayiş olunub.

Süjet: Film orta təbəqəni təmsil edən avstriyalıların zirzəmilərində çəkilib. Yaşlı avstriyalı evinin zirzəmisində yaşıdlarına odlu silahdan atəş açmağı öyrədir. Nifrətlə müsəlman terrorçularına bənzəyən kuklalara atəş açır, müsəlmanların Avropada nifrət yaydığını deyir. Sonra isə onlar zirzəmidə Avstriyada yaşayan türklər haqda müzakirə açır, onların hunlar kimi primitiv olmasından, sarışın, qısa ətəkli qadınlara seksual aclığından danışır.

Yaşlı qadın isə hər səhər-axşam zirzəmidəki qutulardan körpə uşağa bənzəyən kuklaları çıxarıb əzizləyir: “Sən artıq böyümüsən, ananı qucaqlaya bilərsən”.

Başqa bir epizodda çılpaq kişi döşəməni silir, otaqları tozsoranlayır, unitazı diliylə yalayır. Sahibəsi təbii ehtiyaclarını ödəyəndən sonra yuyunmur, kişinin dili onun üçün su və tualet kağızı rolunu oynayır.

Digər epizodda nisbətən qadın mazoxist olduğunu deyir. Kişinin ona intim akt zamanı zorakılıq nümayişindən xoşlandığını deyir. Mazoxist qadın eyni zamanda zorakılığa məruz qalan həmcinslərinə yardım elədiyini deyir.

Növbəti epizodun kişi qəhrəmanı Hitlerin fanatıdır, zirzəmisinin divarlarından onun müxtəlif pozalarda şəkilləri asılıb. Nasist Almaniyasının hərbi formasında olan kukla əsgərləri əhatəsində dostlarıyla vaxt keçirir.

Gənc qız satıcı işləməkdən yorulduğundan fahişəliyi seçib. Kişi müştərisi fahişələrlə dil tapmağın daha asan olduğunu, onların sayəsində qadını necə xoşbəxt etməyi öyrəndiyini dilə gətirir…

“Ekstremal situasiyalar kinosu”nun müəllifi adlandırılan Zaydl filmlərində real adamların qaranlıq, gizlin dünyalarını göstərir.

Filmdə şok effekti yaradan epizodlar çoxdur və iştirak edənlər real qəhrəmanlar, göstərilənlər real əhvalatlardır.

Təsvir olunan bütün zirzəmilər səliqəli, komfortludur. Bura onların sahiblərinin qaranlıq, sirli dünyalarının vizual ifadəsidir. Onlar zirzəmidə azaddırlar, olduğu kimidirlər: tutqularıyla, hobbiləriylə, tələbatlarıyla, ibtidai duyğularıyla...

Film fahişənin dar qəfəsdə çırpınmasıyla bitir. Bu, gizli dünyalarını aşkara çıxara bilməyən insanlara metafordur.

Digər filmlərində olduğu kimi burda da səhnələrə əlavə olaraq belə adlandırılan “Zaydl təsvirləri” çəkilib. Yəni, kadrlarda birbaşa kameraya baxan, hərəkətsiz adamlar göstərilir. Rejissora görə, yaxın təsvirlərdə insanlar boyasız-filansız görünür.

Filmin ideyası o, “İt günləri” sənədli filmini çəkəndə yaranmışdı. Onda rejissor müxtəlif evlərdə çəkiliş edəndə avstriyalıların zirzəmilərdə daha çox vaxt keçirdiyini görmüşdü. Fritzl hadisəsindən sonra isə o, ideyasını həyata keçirməyi qətiləşdirdi.

Jozef Fritzl 1984-cü ildən qızını zirzəmidə qapatmış, təcavüz etmiş və onların yeddi uşağı olmuşdu. Cinayətin üstü 2008-ci ildə açılmışdı.

Ərindən gizli abort etdirən yazıçı arvadı – “Əsl kino”

Depressiyaya meylli adamlar bu filmə baxmasın -VİDEO

Sallaqxanada eşq macərası – “Əsl kino”

Üzü əməliyyatla dəyişən yəhudi müğənninin əri ilə oyunu

Ərinin sevgilisi ilə birlikdə yaşamağına razı olan məşhur telejurnalist

Bu il Oskar alan ilk transseksual qadının filmi – ƏSL KİNO

Bu film Kamyunun hekayəsi əsasında çəkilib

Çin rejiminə etiraz edən film -“O qız çinlidir”

Kann festivalında qalib olan iki film – “Buraxılış” və “Şəxsi alıcı”

Gürcü rejissorun Berlin festivalında mükafat alan filmi - ƏSL KİNO

İsrailin bəyənmədiyi son illərin ən yaxşı anti-müharibə filmi

İşə götürənlərə narkoman olduğunu deyən norveçli

Bu filmin aktyoru mafiya üzvü olduğuna görə 11 il həbsdə yatıb

Türk rejissorun almanları qəzəbləndirən filmi

Mobil telefonunu ailəsindən üstün tutan ata

Hamilə qadınları abort etdiyi üçün iki il həbsdə yatan qulluqçu

news-inner-user
Sevda Sultanova

732 məqalə

Paylaş

Oxşar xəbərlər

Xəbər lenti

“İnsana bədbəxtlik lazımdır” – Şekspirdən aforizmlər
21:00 20 Sentyabr 2019
Xalça Muzeyində Nəsimiyə həsr olunan sərgi keçiriləcək
18:47 20 Sentyabr 2019
Qanad açır uçmağa tənha qadın - Şeirlər
18:20 20 Sentyabr 2019
Azərbaycan şairləri Dünya Yazarlarının Belqrad görüşündə
17:32 20 Sentyabr 2019
Tarkovski filmləri nədən bəhs edir? – Bijaya Bisvalın məqaləsi
17:30 20 Sentyabr 2019
Haluk Bilginər “Emmi” mükafatına namizəd olub
17:10 20 Sentyabr 2019
Dünyanın ilk vagina muzeyi açılır - Fotolar
16:33 20 Sentyabr 2019
SSRİ-nin Xalq artisti vəfat edib
15:50 20 Sentyabr 2019
Fala baxan Bəxtiyar Vahabzadə, evində rus qızı saxlayan Sabir Əhmədli... – Yazıçıların başına gələn qeyri-adi hadisələr
15:30 20 Sentyabr 2019
Şəhriyar Del Gerani Kulisin şeir müsabiqəsinə qoşuldu
15:02 20 Sentyabr 2019
"Bitliz" qrupunun solisti uşaqlar üçün kitab yazıb
14:30 20 Sentyabr 2019
Selcanın etirafındakı dəhşətli həqiqət
13:45 20 Sentyabr 2019
Arif Babayev Türkiyədə müalicə olunur
13:44 20 Sentyabr 2019
Gənc şair beynəlxalq konfransda çıxış edəcək
13:20 20 Sentyabr 2019
Röyanın son dərəcə bayağı mahnısı
12:41 20 Sentyabr 2019
“Bir şeir” müsabiqəsinə əsərlərin qəbulu davam edir – Yeni mətnlər
12:01 20 Sentyabr 2019
Nobel mükafatçıları bu tarixdə bəlli olacaq
11:31 20 Sentyabr 2019
Qadın haqlarını qoruya bilməyən feministlərimiz
11:01 20 Sentyabr 2019
Xalq şairi Qarabağdan poema yazıb: onu çap eləməkdən çəkiniblər!
10:15 20 Sentyabr 2019
Daha dözə bilmirəm – Bircənin Romanı
09:00 20 Sentyabr 2019